OMAT SIVUT

Kirjaudu sisään - Tilaukset - varaukset - Verkkokauppa
Search
Close this search box.

Ryhmäliikunta

Kokonaisvaltaista hyvinvointia tavoitteleva monipuolinen sekä toimiva tuntiaikataulu. Kaikki tunnit tukevat toinen toisiaan ja voit rakentaa omaan arkeesi sopivan treeniaikataulun ja saada tunneista kaiken hyödyn irti. Autan mielelläni sinua laatimaan itsellesi hyvän treeniaikataulun!

Tuntikalenterin tarjonta vaihtelee kausittain, ja studiolla on oikeus muuttaa aikataulua myös kesken kauden.

  • KANGOO JUMPS

    Kangoo Jumps on energinen ja kokonaisvaltainen harjoitus, joka kehittää samanaikaisesti sekä lihaskuntoa että kestävyyttä. Tule mukaan liikkumaan ja nauttimaan pomppuharjoittelusta!

    Pomppuharjoittelu, eli Kangoo Jumps kengillä ylös-alas hyppiminen painovoimaa vastaan, on yksi hyödyllisimmistä aerobisista harjoituksista . Sillä on todettu olevan monia terveyshyötyjä.

    LUE LISÄÄ LAJISTA

  • KJ ALKEIS: Tämä tunti sopii ensikertalaisille sekä aloittelevalle pomppijalle.

    KJ ALKEIS/BOOTCAMP: Tällä tunnilla tehdään puolet tunnista tavallista Kangoo Jumps hyppelyä ja helppoa koreografiaa jonka jälkeen seuraava puolisko hyppelyintervallitreeniä ja kuntopiiriä Kangoo hyppykengillä.

    KJ BASIC: Tämä tunti sopii sekä aloittelevalle että edistyneelle pomppijalle kuntotasosta riippumatta.

    KJ PRO: Tämä tunti sopii edistyneelle ja kokeneelle pomppijalle. Tuntirakenne/Koreografia on tällä tunnilla tanssillisempi.


    Kangoo Jumps tunneille tullessasi pukeudu pitkiin sukkiin.

  • AERIAL

    Miellyttävä ja rento harjoitus jossa tehdään katosta roikkuvan kankaan tuella erilaisia harjoitteita. Kankaalla tehdään erilaisia venytyksiä ja harjoituksella on todettu olevan vaikutusta selän ja hartiaseudun lihasjäykkyystilojen avaamisessa sekä selkävaivojen hoidossa. Aerialissa harjoitetaan liikkuvuutta ja tasapainoa sekä kehitetään etenkin keskivartalon syviä lihaksia, kehonhallintaa ja venyvyyttä. Harjoitus on turvallinen ja sopii mainiosti myös aloittelijalle sillä tunnilla on mahdollisuus edetä oman tasonsa mukaisesti.

  • BARRE

    Barre on hauska ja energinen tunti joka yhdistelee tanssin ja pilateksen tekniikoita ja aiheuttaa takuulla poltetta koko kehoon. Harjoitukset tehdään pääosin tankoa apuna käyttäen, ja kehitetään erityisesti syviä lihaksia. Tunti sopii kaikenikäisille ja -tasoisille.

  • BUNGEE FIT

    Bungee fit on liikkumismuoto joustavissa valjaissa köyden varassa. Tunti kehittää lihaskuntoa, lihaskestävyyttä, kehonhallintaa sekä aerobista kuntoa. Tunnilla teemme helppoja mutta tehokkaita lihaskunto- sekä sykettä nostattavia liikkeitä. Bungee fit on tehokas ja hauska kokonaisvaltainen liikuntamuoto. Tunti sopii kaikenikäisille ja kaikenkuntoisille. Valjaiden kanssa treenaaminen keventää iskuja ja näin ollen on myös nivelystävällistä.

  • HIIT BUTT CORE

    Tämä tunti sopii täydellisesti sinulle kun haluat lisätä pyöreyttä pakaroihin, polttaa rasvaa tehokkaasti sekä saada vahvemman keskivartalon - kaikki samalla tunnilla! Tunnilla tehdään pakaroita ja vatsalihaksia vahvistavia harjoitteita sekä myös sykettä nostavaa intervallitreeniä, eli HIITTIÄ!

  • KEHONHUOLTO

    Lempeä ja rauhallinen kehonhuoltotunti jossa yhdistetään syvää hengitystä liikkeiden kanssa. Kehonhuollossa tehdään dynaamisia, huoltavia ja kokonaisvaltaisia liikkeitä sekä myös syvävenyttelyä. Annetaan sekä kehon että mielen rentoutua ja palautua. Tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta. Sopii erityisen hyvin istuma-työtä tekeville ja miksi ei myös himoliikkujalle vastapainoksi koviin treeneihin.

  • KUNTOPIIRI

    Tällä tunnilla treenataan kokonaisvaltaisesti koko kehoa, erilaisilla välineillä sekä omaa kehon-painoa käyttäen. Tunti sopii kaikille kuntotasosta riippumatta, sillä liikkeitä voi hyvin soveltaa omaan kuntotasoon sopiviksi. Pistetään kehon kaikki lihakset liikkeelle ja tulet huomaamaan miten viikko viikolta vahvistut!

  • PILATES

    Pilateksessa vahvistetaan syviä tukilihaksia niin, että harjoitetaan koko kehoa. Pilateksen avulla tavoitellaan myös toimivaa ja joustavaa kehoa, sekä parannetaan ryhtiä ja kehon linjausta. Pilateksessa vahvistuu oman kehon tuntemus ja kehonhallinta.

  • TANSSITUNNIT
  • FIT LATIN DANCE: Fit Latin Dance tunnilla treenaataan merenguen, bachatan ja salsan eloisia rytmejä ja askelsarjoja, jotka sulautuvat latinalaisen tanssin liikkeisiin. Hikoile ja muokkaa vartaloasi tarttuvien rytmien tahdissa samalla kun opit latinalaisen tanssin salat.Tunnit ovat paitsi hauskoja ja treenaamiseen innostavia, mahdollistavat ne myös latinalaisen tanssiin ja kulttuuriin uppoutumisen.

    TWERK: Twerk on tanssityyli jossa näkyy vivahteita erilaisista afrikkalaisista tanssilajeista ja kulttuureista. Harjoitellaan lantioliikkeitä ja vahvistetaan jalkoja jotta saaden liikettä alavartaloon!